Let the magic begin
Business event
גאיה - גן אירועים בשרון » אירועי קד"מ
אירועי קד"מ
העובדה כי יש לכם שירות או מוצר טוב, לא תמיד מספיקה על מנת לגדול ולצמוח. אירוע קידום מכירות לעומת זאת, מאפשר לכם לכנס את מובילי דעת הקהל מתחומכם, ודרכם להפיץ בשורה שיווקית (ולעתים גם חדשנית). אנחנו ב"גאיה" חדרה חוגגים את מיטב האירועים העסקיים, לרבות אירועי קד"מ. משנת 2009 ועד היום, אירחנו שלל אירועים עסקיים שהוכתרו כהצלחה גדולה. והאירוע הבא? אירוע קידום המכירות שלכם!
אז מה חשוב שתדעו על "גאיה" רגע לפני?
- אנו מחזיקים ברישיון עסק תקף ופועלים על פי חוק
- הצוות שיפיק ויארגן את האירוע שלכם – צוות מקצועי בעל ניסיון עשיר
- ניתן לחגוג אצלנו בשני אזורים שונים: אזור חיצוני ואזור פנימי
- לרשותם, מערכות טכנולוגיה ופירוטכניקה מתקדמות
קהל היעד: עובדי חברה, לקוחות ויזמים
כשמתכננים אירוע קד"מ ופרסום ממותג, אולי הדבר החשוב ביותר הוא להגדיר את קהל היעד. מדוע? משום שחשוב שהאירוע יתרום למוניטין שלכם, יתרום למותג שאתם רוצים ליצור ויאיר אתכם באור מחמיא וחיובי. בשונה מאירועים עסקיים שונים שבהם האורחים הם העובדים שלכם, במקרה הזה עתיד להגיע קהל מאד מגוון (וחשוב):
- לקוחות קבועים – אל אירוע קידום המכירות יגיעו לקוחות מרוצים שלכם. הלקוחות האלו הם השגרירים הטובים ביותר שלכם – הם אלו שיפיצו את בשורתכם ויזכו אתכם בלידים חמים נוספים.
- קולגות – אל אירועי קידום המכירות נהוג גם להזמין קולגות ועמיתים שחולקים אתכם את אותם עולמות התוכן. המון פעמים אירוע שכזה מאפשר לכם ליצור שיתופי פעולה – כאלו שיקדמו אתכם ואת הצד השני.
- מובילי דעת קהל – אם אתם משיקים קולקציית כלי מטבח חדשה לדוגמא, הרי שתוכלו להזמין שפים, פודיז, בלוגרים, מתכונאים ואנשי מפתח מתחום הקולינאריה. בעידן הדיגיטלי, ברור מהי החשיבות ומהו הכוח של מובילי דעת שכאלו ועד כמה הם יכולים להשפיע על היקף מכירות המוצרים שלכם.
הקשר שבין לוקיישן האירוע ופוטנציאל המכירות
המטרה של אירועים אלו די ברורה: למכור, וכמה שיותר. באירוע קידום המכירות (בשונה מהשקה לדוגמא), אתם לא רק מציגים מוצר או שירות, אלא גם מציעים אותם למכירה במהלך האירוע. האירוע חייב להיות מופק ומאורגן בשיא המקצועיות! שימו לב כי כל אלמנט באירוע משפיע על עיצוב החוויה של המבקרים/אורחים, וכך גם על סיכויי הרכישה שלהם. בעת שאתם בוחרים במתחם אירועים נחשב, יוקרתי ובעל שם כמו "גאיה", נקודת הפתיחה שלכם מצוינת!
הבחירה במתחם כמו המתחם שלנו, מאירה אתכם כעסק רציני, וככזה שלוקח את האורחים שלו ברצינות. אירוע הקד"מ שלכם מופקד בידיים הטובות ביותר – משלבי הארגון ועד לרגע בו אחרון האורחים שלכם יצא משער הגן שלנו (עם המוצר החדש שלכם). התדמית שלכם מעוצבת לא רק על ידי המוצרים שלכם, אלא גם על ידי האירוח שלכם.





מתי כדאי להתחיל את האירוע ?
ההמלצה שלנו חד משמעית: התחילו את האירוע בשעה מוקדמת ככל הניתן. ישנם המון אירועים שמתאים לחגוג בערב (אירועים פרטיים, אירועי חברה, הרמות כוסית), אך דווקא האירוע הזה מותאם לשעה מוקדמת יותר. ככל שתתחילו מוקדם יותר בשעות הבוקר, כך תוכלו ליהנות מכמות מבקרים גדולה יותר שתגיע לאורך כל היום. הנוסחה די פשוטה: ככל שיגיעו יותר מבקרים, כך הסבירות ליותר עסקאות גדלה.




טיפים מעולים להפקת אירוע קידום מכירות:
אתם לא רוצים רק למכור, אלא גם לייצר חוויה טובה. אנחנו ב"גאיה" חדרה מנוסים היטב ביצירה ועיצוב של חוויה – כזו שתעורר רגשות חיוביים ותשאיר טעם של עוד. לפניכם, מספר טיפים לארגון והפקה:
- תקציב – חשוב מאד שתגדירו תקציב ברור לארגון האירוע. בהתאם לתקציב שלכם, נוכל לקבל יחד החלטות, וליצור סדר עדיפויות נכון ומאוזן.
- אירוח קולינארי משובח – יש מקום של כבוד לאוכל. אנחנו ב"גאיה" – אירועים בשרון, שמים דגש רב על איכות הפרודוקטים, שיטות הכנה מגוונות, מניפה רחבה של טעמים וחגיגה של צבע, מרקמים ונראות. טיפ מאיתנו: באירוע שכזה, כדאי לבחור במנות "קלאסיות" החביבות על קהלים רבים.
- מזכרות / מתנות ממותגות / מוצרי פרסום – לא כל המבקרים באירוע קידום המכירות בהכרח ירכשו מכם באירוע. עם זאת, כוחו של האירוע הזה הוא בין היתר ביצירת מודעות – להשאיר את המותג שלכם בתודעת המבקרים. על מנת לחזק את המותג, כדאי להעניק למבקרים מזכרות (עט, חולצה, מחברת ועוד).
גם אתם מתכננים בקרוב הפקת קד"מ? בואו נתאם פגישה עוד היום! ומכאן? גם השמיים הם לא הגבול..